Główna    Horoskopy i analizy   Kursy i konsultacje   Kroniki Akaszy  Publikacje   O mnie    Mapa strony

 

Firma

 

Do poczytania:

Prosperita

Myślenie kwantowe

Inspiracje Prosperity

Boskie Portfolio

Warsztaty

 

Uzdrawianie

Psychosomatyka

Wybaczanie

Wewnętrzne dziecko

Miłość bezwarunkowa

Kodowanie

Metoda Evelyn Monahan

Afirmacja

Mapa Marzeń

Felinoterapia

Żywioły

Aura Soma

Aromaterapia

Związki

Harmonia serca

Emocje

NAO

 

Czakry

 

Numerologia

Systemy

Obliczanie

Liczby zwykłe

Liczby Doskonałe

Liczby karmiczne

Numerologia par

Nazwa firmy

Imiona

Kryształ

Cykle

Magiczne daty

Karmiczne warunki wcielenia

Liczby kobiecości

Kolorowo

Harmonizacja

 

Astrologia

Astrologia Wedyjska

Sny

Anioły

Reiki

Kroniki Akaszy

Medytacja

Przebudzenie

Artykuły

Publikacje

Lektury

Linki

 

 

 

Podobnie jak imię człowieka, tak też i nazwa firmy tworzy dzięki składającym się na nią literom pewną numerologiczną wibrację. Wibracja ta pokazuje podstawowe cechy przedsiębiorstwa. Dobrze jest, jeśli harmonizuje z proponowanymi przez ten zakład produktami lub usługami.

 

1 - Wiąże się z tym, co nowe, pionierskie, awangardowe. Proponuje usługi i produkty będące na rynku czymś dotąd niespotykanym lub opiera się na nowatorskich systemach sprzedaży. Ponieważ jest liczbą początkową dobrze wróży rozwojowi firmy.

2 - Jest dobra dla spółek i firm związanych ścisłą współpracą z innymi. Zajmuje się przede wszystkim zaspokajaniem podstawowych potrzeb: pralnie, piekarnie itp. Ogólnie nie jest to najkorzystniejsza wibracja, zapowiada bowiem dużo problemów, szczególnie emocjonalnych wśród pracowników.

3 - Patronuje działalności rozrywkowej, czyli wszelkim lokalom i firmom artystycznym. Ponadto dobrze rokuje mediom i pracy związanej z komunikowaniem się ludzi między sobą. Uważana za szczególnie szczęśliwą i radosną jest rzeczywiście dobra, jednak grozi nadmiernym rozproszeniem energii i rozrzutnością.

4 - To liczba pracowitości i odpowiedzialności, zatem sprawdzi się tam, gdzie wymagane jest drobiazgowe i czasochłonne działanie. Patronuje produktom solidnym i trwałym, a jednocześnie tradycyjnym. Dobrze wróży firmie, aczkolwiek na dochody trzeba cierpliwie czekać.

5 - To ruch, zamieszanie, podróże. W takiej firmie stale coś się dzieje. Często dochodzi tam do spięć i problemów, ale też i bywają bardzo wysokie dochody. Oprócz biur podróży polecić ją można przedsiębiorstwom wytwarzającym produkty luksusowe oraz związanym z nabywaniem wiedzy, np. szkołom prywatnym

6 - Ta liczba związana z rodziną i domem patronuje firmom, które pracują w tym klimacie: hotele, jadłodajnie, szkoły, biura matrymonialne, produkcja AGD, itp. Jest także niezła dla prawników i psychologów, prowadzących własną działalność. Jednakże jest bardzo nierówna, raz bywa lepiej, raz gorzej.

7 - Jest dobra dla firm produkujących artykuły wytworne i wyrafinowane. Wiąże się z elegancją i sławnymi nazwiskami, np. perfumerie, sklepy z ekskluzywną odzieżą itp. Ponadto działalność ezoteryczna, gdyż liczba ta jest wibracją wyciszenia, odosobnienia i zagłębienia się we własne wnętrze.

8 - Słynie z milionowych zysków i znakomitej prosperity. Patronuje bankom, przedsiębiorstwom finansowym, firmom ochroniarskim, ogromnym koncernom przynoszącym krociowe dochody. Wiąże się jednak z aferami i oszustwami.

9 - Dobroczynność i działania charytatywne oraz opieka i nauka to dziedziny najlepiej harmonizujące z tą wibracją. Nie można się tu spodziewać wielkich zysków, raczej uznania za pracę dla dobra innych ludzi.

 

Przeznaczenie firmy to osobny temat. Wyliczamy go, sumując wartość nazwy i "daty urodzenia", czyli daty zarejestrowania firmy (rozpoczęcia działalności). Najkorzystniejsza jest 1 oraz 4 i 8, czasem także 3. Absolutnie niewskazana jest wibracja 9, ponieważ jako liczba kończąca zapowiada rychłe zamknięcie przedsiębiorstwa.